— / 10
Agencja
The Agency
Ally O’Brien
Ewa Wojtczak
22 VII 2011
978-83-7659-161-2
384s.
33,90
papier
Gdzie kupić |
||
---|---|---|
Sprzedawca | Format | Cena |
MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
Selkar.pl » | (dowolny) | ? |
Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Utrzymana w klimacie niezapomnianej powieści Lauren Weisberger „Diabeł ubiera się u Prady” historia o ambitnych, wrednych i pozbawionych skrupułów pracowników agencji literackich.
Tess Drake, zatrudniona w Agencji Bardwrighta, nie ma na koncie wielu sukcesów. Prawdę mówiąc, jako trzydziestosześciolatka, jest wciąż samotna (nie licząc kochanka), a pod jej opieką znajduje się tylko dwoje autorów – ekscentryczna, starszawa wiekiem i na dodatek ekologiczna do granic wytrzymałości Dorothy Starkwell pisująca powieści o pandach oraz genialny i wiecznie naćpany Oliver, który uważa, że jego wizjonerskie dzieło powinien sfilmować Tom Cruise. Gdy umiera współwłaściciel agencji. Lowell Bardwright, a interes przejmuje Cosima Tate, z którą Tess jest w stanie wojny, kobieta postanawia założyć własną agencję. W tym celu potrzebuje tylko jednego – prowizji od następnych kontraktów Dorothy… Zupełnie nieoczekiwanie pojawiają się kłopoty. Policja zaczyna oskarżać Tess o zabójstwo szefa. Dziarski prawnik przedstawia dowody jakoby powieści Starkwell były plagiatem. Kosztowny prezent i zaproszenie na schadzkę w drogim hotelu okazują się zasadzką… Czy Tess uda się poskładać do kupy rozpadające się nagle życie?