— / 10
Nowy gracz
Eryk Algo
XII 2003
83-05-13315-X
494s. 145x205mm
34,-
SF
papier
Gdzie kupić |
||
|---|---|---|
| Sprzedawca | Format | Cena |
| MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
| Selkar.pl » | (dowolny) | ? |
| Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
| Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
| Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Akcja powieści toczy się w niezbyt odległej przyszłości. To, co dziś znamy jako Internet, rozrosło się w ogarniejącą całą planetę gigantyczną Sieć, bez której normalne życie jest niemożliwe. Pewnego dnia pojawia się w Sieci nowy haker – niekonwencjonalny, nieobliczalny, niemożliwy do namierzenia. Polujący na niego strażnicy i pracownicy operacyjni przekonują się szybko, że tym razem chodzi o coś więcej niż zwykłe włamanie. Dynamiczna książka akcji, której fabuła dzieje się w różnych miejscach, środowiskach i czasie.