— / 10
Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej
Jerzy Zygmunt Szeja
17 IV 2004
83-88668-77-2
232s. 145×205mm
33,—
popularno-naukowa
papier
Gdzie kupić |
||
---|---|---|
Sprzedawca | Format | Cena |
MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
Selkar.pl » | (dowolny) | ? |
Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Narracyjne gry fabularne i gry komputerowe są nowym składnikiem kultury współczesnej – powstały zaledwie trzydzieści lat temu, prawie jednocześnie. Jestem od nich nieznacznie starszy, ale uznaję się za ich rówieśnika – zwłaszcza dlatego, że tym mianem z chęcią obdarzamy tych, z którymi dorastaliśmy, z którymi bawiliśmy się w młodości. W moim przypadku ta zabawa nie skończyła się po osiągnięciu dojrzałości – wręcz przeciwnie. Nic więc dziwnego, że mam do przedmiotu swoich badań stosunek bardzo osobisty.
Jerzy Szeja