Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

KsiążkiKsiążki: Jerzy Zygmunt Szeja ‹Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej›

Jerzy Zygmunt Szeja ‹Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Gry fabularne. Nowe zjawisko kultury współczesnej

autor

Jerzy Zygmunt Szeja

data wydania

17 IV 2004

wydawca

RABID

ISBN

83-88668-77-2

format

232s. 145×205mm

cena

33,—

gatunek

popularno-naukowa

nośnik

papier

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Selkar.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Narracyjne gry fabularne i gry komputerowe są nowym składnikiem kultury współczesnej – powstały zaledwie trzydzieści lat temu, prawie jednocześnie. Jestem od nich nieznacznie starszy, ale uznaję się za ich rówieśnika – zwłaszcza dlatego, że tym mianem z chęcią obdarzamy tych, z którymi dorastaliśmy, z którymi bawiliśmy się w młodości. W moim przypadku ta zabawa nie skończyła się po osiągnięciu dojrzałości – wręcz przeciwnie. Nic więc dziwnego, że mam do przedmiotu swoich badań stosunek bardzo osobisty.

Jerzy Szeja

Recenzje

RPG, literatura i gry wideo

Igor Kałat

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze