— / 10
Księga gry. Dungeons & Dragons
Dungeons & Dragons Annual 2023
Regina Mościcka
12 IV 2023
HarperCollins Polska sp. z o.o.
978-83-276-8096-9
96s. 222×291mm; oprawa twarda
44,99
papier
Gdzie kupić |
||
---|---|---|
Sprzedawca | Format | Cena |
MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
Selkar.pl » | (dowolny) | ? |
Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Od pierwszej edycji gry „Dungeons & Dragons”, wydanej w latach 70. ubiegłego wieku, aż po czasy współczesne z konwentami fanów, streamingiem czy możliwością tworzenia własnych zasad, cieszy się ona niesłabnącą popularnością zarówno wśród doświadczonych, jak i początkujących graczy. Nieważne, czy jesteś już wytrawnym Mistrzem Podziemi, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w grze, Zapomniane Krainy zawsze stoją przed tobą otworem!
„Księga gry. Dungeons & Dragons” to wyjątkowa książka dla młodzieży i starszych dzieci, jest kopalnią pomysłów na fabułę i prawdziwą skarbnicą wskazówek, podpowiedzi oraz trików, które sprawią, że rozgrywka stanie się jeszcze bardziej emocjonująca.
W książce znalazły się także wywiady z twórcami gry, ciekawostki oraz zagadki logiczne – wspaniały trening umysłowy przed rzutami na inteligencję. Są tu ponadto scenariusze kampanii oraz opisy miejsc i najpopularniejszych bohaterów z wieloświata D&D.
„Księga gry. Dungeons & Dragons” to fantastyczny prezent nie tylko dla fanów gry i tytuł, który trzeba mieć na półce!