Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

KsiążkiKsiążki: Mike Drucker ‹Silent Hill 2›

Mike Drucker ‹Silent Hill 2›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Silent Hill 2

tytuł oryginalny

Silent Hill 2

autor

Mike Drucker

tłumaczenie

Łukasz Hajdrych

data wydania

24 III 2025

wydawca

Wydawnictwo Open Beta

ISBN

978-83-970212-9-7

format

204s.

cena

32,99

cykl

Game Story

nośnik

papier

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Selkar.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Zagubiony mężczyzna wyrusza do tajemniczego miasteczka ze swojej przeszłości po otrzymaniu listu od żony, która… od lat nie żyje. Podczas gdy nasz „bohater” przemierza ciemne korytarze i walczy z niezliczonymi, przerażającymi wrogami, jego podróż oferuje więcej psychologicznego horroru, niż klasycznego survivalu. Witaj w Silent Hill, gdzie potworem jesteś ty sam.

„Silent Hill 2” pogłębia wszystko, co uczyniło pierwszą część gry tak wciągającą: poczucie zagubienia w spowitym mgłą, odwróconym świecie, który jest równie niepokojący, co znajomy. Lata po pierwszym zetknięciu z „Silent Hill 2”, pisarz i komik Mike Drucker powraca do mrocznych zakamarków gry, by zbadać doświadczenie płynące z tej odważnej produkcji: koszmarne, trzymające w napięciu i dalekie od przyjemności.

W dogłębnej i osobistej analizie tragicznych postaci gry oraz krytycznym spojrzeniu na projekt świata stworzonego przez deweloperów z Konami i ich zagadkową strategię marketingową, Drucker bada, jak „Silent Hill 2” zmusza graczy do zmierzenia się z faktem, że bardzo realne koszmary związane z traumą, przemocą, wstydem i poczuciem winy są o wiele bardziej przerażające niż jakikolwiek potwór z piramidalną głową.

Recenzje

W martwym punkcie. Gra jako zwierciadło traumy

Michał Chudoliński

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze