Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

KsiążkiKsiążki: Piotr Mańkowski ‹Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo›

Szczególnie polecamy! Szczególnie polecamy!

Piotr Mańkowski ‹Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Cyfrowe marzenia. Historia gier komputerowych i wideo

autor

Piotr Mańkowski

data wydania

11 VIII 2010

wydawca

Trio

ISBN

978-83-7436-228-3

format

376s.

cena

36,—

nośnik

papier

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Selkar.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Pierwsza w Polsce obszerna kronika liczącego prawie 40 lat przemysłu elektronicznej rozrywki. Rozpoczyna się od stworzonego pod koniec lat 50. „Tenis for Two”, poprzez powstanie firmy Atari, modę na kawiarniane automaty, inwazję pierwszych konsol, epokę komputerów ośmiobitowych, nadejście Amigi, rozpowszechnienie się komputerów PC, triumf PlayStation do powstania „Sims 3”. Książka jest również opowieścią o ludziach, którzy stworzyli wielomiliardowy przemysł gier komputerowych i wideo, o meandrach ich karier oraz o niebanalnych pomysłach, jakie rodziły się w ich głowach.

Recenzje

Esensja czyta: Grudzień 2010

Jędrzej Burszta, Miłosz Cybowski, Michał Foerster, Jakub Gałka, Anna Kańtoch, Joanna Kapica-Curzytek, Joanna Słupek, Konrad Wągrowski

więcej »

Gry i ludzie

Konrad Wągrowski

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze