Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

KsiążkiKsiążki: David Gilmour ‹Klub filmowy›

David Gilmour ‹Klub filmowy›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

1
Zainteresowanych:
tytuł

Klub filmowy

tytuł oryginalny

The Film Club

autor

David Gilmour

tłumaczenie

Emilia Skowrońska

data wydania

23 III 2011

wydawca

Dobra Literatura

ISBN

978-83-930559-9-9

format

300s. 145×205mm

cena

34,90

WWW

nośnik

papier

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Selkar.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Co można zrobić z synem, który nie chce już chodzić do szkoły?

David, ojciec nastoletniego syna, ma oryginalny pomysł.

„Klub filmowy” opowiada wspaniałą i prawdziwą historię o tym, że odwaga i zaufanie zostają nagrodzone, a uczucie i poświęcony czas mogą zmienić życie.

„Klub filmowy” to wzruszające a zarazem dowcipne wspomnienia kanadyjskiego pisarza, Davida Gilmoura, który podejmuje bardzo trudną decyzję i pozwala swojemu nastoletniemu synowi rzucić szkołę w 10 klasie. Stawia mu tylko jeden warunek: ma z nim oglądać trzy filmy tygodniowo. Nie chcąc zmuszać syna do nauki, były krytyk filmowy i gospodarz programu telewizyjnego, rozpoczyna klub filmowy. Nie ma lektur poprzedzających oglądanie filmów, żadnego sprawdzania znajomości treści ani formy, tylko ojciec i syn oglądający razem filmy. Gilmour po mistrzowsku nakreśla perypetie dorastania. Nie tylko analizuje swój dobór filmów, lecz także problemy Jessego z dziewczynami i początkującą karierą muzyczną – więc na początek serwuje synowi „Czterysta batów” Françoisa Truffauta, na deser „Nagi instynkt” Paula Verhoevena. Ojciec i syn, pod pretekstem wspólnie oglądanych filmów, rozmawiają na wiele tematów: o nieodkrytym talencie w „Rzymskich wakacjach”, o bezruchu, uzyskanym dzięki zdolnościom aktorskim Gary’ego Coopera w westernie „W samo południe”.

Gilmour świetnie radzi sobie z tęsknotą zarówno w filmach, jak i w życiu jako rodzic. Rodzic, który z nostalgią obserwuje, jak ukochany syn dorasta i zaczyna żyć własnym życiem.

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze