— / 10
Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen
Free: The Future of a Radical Price
Chris Anderson
Magdalena Niemczuk-Kobosko
23 V 2011
978-83-240-1631-0
248s. 154×215mm; oprawa twarda, obwoluta
54,90
papier
Gdzie kupić |
||
---|---|---|
Sprzedawca | Format | Cena |
MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
Selkar.pl » | (dowolny) | ? |
Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.
Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.
To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.
Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.
Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego „Długiego ogona”. Nie tylko wyjaśnia – wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.
Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album „In Rainbows”, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.
„Za darmo” to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.
„Za darmo” to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.