Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

KsiążkiKsiążki: Chris Anderson ‹Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen›

Chris Anderson ‹Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Za darmo. Przyszłość najbardziej radykalnej z cen

tytuł oryginalny

Free: The Future of a Radical Price

autor

Chris Anderson

tłumaczenie

Magdalena Niemczuk-Kobosko

data wydania

23 V 2011

wydawca

Znak

ISBN

978-83-240-1631-0

format

248s. 154×215mm; oprawa twarda, obwoluta

cena

54,90

WWW

nośnik

papier

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Selkar.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Na tym, co za darmo, możesz nieźle zarobić.

Chińskie podróbki markowych ubrań poprawiają wyniki sprzedaży w salonach Diora.

To, że ludzie ściągają z sieci pirackie pliki MP3, nie szkodzi muzykom, ale jest dla nich jak najbardziej korzystne.

Udostępnienie za darmo w internecie książki bestsellerowego autora zwiększyło jej sprzedaż w księgarniach.

Jak to jest możliwe, wyjaśnia Chris Anderson, autor bestsellerowego „Długiego ogona”. Nie tylko wyjaśnia – wprost radzi, jak zarobić na darmowych produktach, podpowiadając między innymi 50 konkretnych modeli biznesowych opartych na „za darmo”.

Gdy w 2007 roku grupa Radiohead opublikowała za darmo w internecie swój album „In Rainbows”, uznano to wydarzenie za punkt zwrotny w dziejach nie tylko kultury, ale przede wszystkim biznesu. Muzycy zrobili to samo co King Gillette, który zbudował przemysłowe imperium, rozdając za darmo maszynki do golenia z wymiennymi ostrzami. Dziś Google daje zaś swoim użytkownikom za darmo wszystko, a firma i tak zarabia krocie.

„Za darmo” to zaskakujący i prowokujący podręcznik nowego modelu biznesu i marketingu.

„Za darmo” to lektura obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą zrozumieć, jak działa biznes w epoce internetu.

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Tego twórcy

Futbol i statystyki

Futbol i statystyki

Chris Anderson, David Sally

premiera: 25 IV 2014

Inne wydania

Komentarze