Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: Hubert Bartos, Łukasz S. Kowal ‹City Tycoon›

Szczególnie polecamy! Szczególnie polecamy!

Hubert Bartos, Łukasz S. Kowal ‹City Tycoon›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

City Tycoon

autor

Hubert Bartos, Łukasz S. Kowal

data produkcji

26 X 2011

wydawca

Rebel.pl

EAN

5901549927030

rodzaj

Planszowa

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

W grze City Tycoon gracze wcielają się w rolę inwestorów, których zadaniem jest zbudowanie nowoczesnego miasta od samego początku. Trochę tak, jakby dziś rozpoczynał się projekt budowy Gdyni. Gracze będą inwestowali kapitał w budowę dzielnic, które ten kapitał pomnożą, wytworzą dobra luksusowe a przede wszystkim dadzą punkty zwycięstwa, czyli satysfakcję mieszkańców metropolii. Jak zwykle, wygra ten, kto uzbiera punktów najwięcej, jednak dróg do tego jest w City Tycoon bardzo wiele.

Jak się gra?

Gra ma 4 etapy i polega na układaniu kafli dzielnic na stole, w taki sposób, żeby przylegały do siebie tworząc coraz bardziej rozrastający się organizm miejski. Aby wyłożyć kafel trzeba zapłacić jego koszt lecz przede wszystkim, trzeba go najpierw wybrać z możliwych ofert miejskich planistów, co w grze odwzorowane jest poprzez draft. Każdy gracz dostaje do ręki 5 losowych kafli dzielnic, wybiera jeden i przekazuje pozostałe następnemu graczowi. Gdy wszyscy mają po 5 wybranych kafli, po kolei wykładają po jednym na stół. Zalążek miasta stanowią 4 dzielnice, do których gracze będą dokładali swoje kafle i które zapewnią początkowym budowlom możliwość funkcjonowania. Kolejną fazą gry jest bowiem użycie zdolności wyłożonych dzielnic.

Aby kostki prądu czy wody znalazły się na kaflu, gracz będzie musiał je dostarczyć z dowolnej elektrowni bądź hydroforni znajdującej się w grze. Kostka odpowiedniego koloru będzie musiała przewędrować po kaflach aż do dzielnicy jaką ma zasilić. O ile nie bierze się zasobu z własnego źródła to trzeba za niego zapłacić, podobnie za transport, każdy kafel innego gracza przez który przejdzie kostka to konieczność opłaty do portfela tego gracza. Początkowo w mieście jest tylko jedna elektrownia i jedna hydrofornia, jednak gracze mogą budować własne źródła zasilania dzielnic.

A więc w City Tycoon gracze będą wybierać i budować własne dzielnice we wspólnej metropolii, a następnie wykorzystać ich zdolności zasilając je prądem lub/i wodą.

Recenzje

Miasto warte grzechu

Kamil Sambor

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze