— / 10
Das magische Labyrinth: Erweiterung
Dirk Baumann
3 I 2011
Drei Magier Spiele Gmbh
Magiczny Labirynt
2-4 graczy, od 6 lat
Planszowa
Gdzie kupić |
||
|---|---|---|
| Sprzedawca | Format | Cena |
| MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
| Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
| Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
| Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Każdy gracz otrzymuje jeden magiczny eliksir, magiczną różdżkę oraz szlafmycę i kładzie te elementy przed sobą. Do 24 ścian z podstawowej wersji gry zostaje dołożonych 8 magicznych ścian z tego dodatku. Są one specjalne: magiczne ściany otwierają ścieżkę w jedną stronę! Podczas przygotowywania labiryntu należy upewnić się, że na każde pole na planszy można dojść
z każdego narożnika, rozkładając przy tym magiczne ściany możliwie równo. Uwaga: wykorzystanie magicznych ścian może doprowadzić do powstania ślepych zaułków.
Podczas swojej tury każdy gracz może skorzystać z nowych akcji opcjonalnych. Przed rozpoczęciem swojej tury gracz decyduje, czy chce skorzystać z jednego spośród trzech swoich magicznych przedmiotów. Gracz nie ma obowiązku używania żadnego z nich. Każdy przedmiot może zostać wykorzystany tylko jeden raz, po czym jest usuwany z gry.
Magiczna różdżka
Gracz może przy pomocy magicznej różdżki odesłać obecny symbol z powrotem do woreczka i na jego miejsce wylosować nowy symbol. Następnie gracz rzuca kostką i porusza swój pionek.
Magiczny eliksir
Przy pomocy magicznego eliksiru gracz może poruszyć swój pionek tak daleko jak chce, dopóki nie dojdzie do symbolu, albo nie wejdzie na ścianę. Podczas tego ruchu gracz nie rzuca kostką.
Szlafmyca
Gracz zakłada szlafmycę na pionek innego gracza. Dany przeciwnik traci ruch. Kiedy przyjdzie jego kolej zdejmuje ze swojego pionka szlafmycę zamiast wykonywać normalną turę. Nie można umieścić drugiej szlafmycy na pionku, na którym już jedna się znajduje. Po wykonaniu tej akcji gracz normalnie rzuca kością i porusza swój pionek.