Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: Carl Chudyk ‹Innowacje›

Carl Chudyk ‹Innowacje›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Innowacje

autor

Carl Chudyk

data produkcji

VIII 2012

produkcja

Asmadi Games

wydawca

Lacerta

info

2-4 graczy, od 12 lat

rodzaj

Karciana

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

„Innowacje” to gra taktyczna, w której stajesz się przywódcą cywilizacji.

Twoim zadaniem jest rozwijanie swojej cywilizacji poprzez pozyskiwanie innowacji reprezentujących podstawowe odkrycia związane z dziesięcioma epokami naszej historii.

Karty innowacji podzielone są na pięć grup kolorystycznych, co przekłada się na zwiększenie liczby opcji w grze oraz możliwość produkcji zasobów zwiększających siłę twojego ataku i obrony.

Podczas gry będziesz zbierać te karty w swojej strefie w postaci stosów (każdy kolor osobno). Maksymalnie możesz więc posiadać pięć stosów. Na każdej karcie zapisany jest co najmniej

jeden dogmat, który wskazuje ideologię twojej cywilizacji w danym momencie.

W grze rozróżniane są dwa rodzaje dogmatów. Dogmat współpracy promuje wszystkich graczy produkujących co najmniej tyle samo zasobów co ty. Dogmat przymusu umożliwia podporządkowanie słabszych (produkujących mniej zasobów) cywilizacji twojej woli.

Aktywuj te dogmaty, aby rozwijać swoją cywilizację szybciej niż robią to przeciwnicy. Pomimo tego, że możesz mieć tylko pięć kart aktywnych w jednej chwili, możesz korzystać z zasobów znajdujących się na kartach w głębi stosów (jeśli stosy te są rozsunięte). Zasoby zwiększają potęgę twojej cywilizacji. Dzięki nim możesz korzystać z kart innowacji swoich przeciwników, przeprowadzać ataki oraz bronić się przed atakami innych graczy.

Przechytrz rywali i zgromadź wraz ze swoją cywilizacją najbardziej imponujące osiągnięcia na przestrzeni kolejnych wieków rozwoju. Trochę sprytu, dużo rozważnych decyzji i odrobina szczęścia – to niezbędne czynniki na drodze do zwycięstwa w „Innowacje”.

Recenzje

Innowacyjny rozwój gry karcianej

Kamil Sambor

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Impulse

Impulse

Carl Chudyk

premiera: 2014

Red7

Red7

Carl Chudyk, Chris Cieslik

premiera: grudzień 2015

Uchronia

Uchronia

Carl Chudyk

premiera: 2012

Inne wydania

Komentarze