Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Activity Original›

 ‹Activity Original›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Activity Original

data produkcji

2012

wydawca

Piatnik

EAN

9001890784026

info

3-16 graczy, od 12 lat

rodzaj

Planszowa

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Gra dla 3-16 graczy od 12 lat.

Rekwizyty:

  • 440 kart (na każdej 6 haseł)
  • 1 plansza
  • 1 klepsydra
  • 4 pionki
  • 1 instrukcja

Activity jest grą, umożliwiającą wykazanie się różnymi formami kreatywności. Hasła przedstawiane są kolegom z drużyny rysunkowo, na migi lub w formie opisu słownego.

Jeżeli gracz ma przedstawić hasło graficznie, nie może nic mówić ani też gestykulować. Rysunek nie może zawierać liter ani cyfr.

Jeżeli opisuje hasło słownie, nie może używać wyrazów zawartych w tekście hasła w żadnej formie gramatycznej.

Jeżeli pokazuje hasło na migi, nie może wydawać żadnych odgłosów. Nie może też wskazywać żadnych przedmiotów.

Gra zawiera ponad 2500 haseł z różnych dziedzin, a pomysłowe reguły zapewniają dynamiczną rozgrywkę.

Zasady

  • gracz drużyny rozpoczynającej wybiera jedną z talii (3, 4 lub 5) i bierze wierzchnią kartę z tej talii tak, by nie widzieli jej partnerzy z drużyny. Wybiera dowolne hasło z karty i przedstawia je w odpowiedni sposób (graficznie, słownie, na migi) kolegom z drużyny
  • liczba pól, o które przesuwany jest pionek, gdy hasło zostanie odgadnięte, zależy od liczby na drugiej stronie karty
  • gdy pionek jest już na trasie, o wyborze hasła decyduje kolor pola, na którym stoi pionek
  • jeżeli drużyna odgadnie hasło i przesuwany pionek wejdzie na pole, na którym stoi pionek innej drużyny, to pionek dotychczas stojący na tym polu zostaje zbity i musi cofnąć się o jedno pole
  • wygrywa drużyna, której pionek jako pierwszy osiągnie linię mety

Recenzje

Gimnastyka dla ręki i języka

Agata Hanak

więcej »

Imprezowe ekwiwoki

Jakub Małecki

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze