— / 10
Rokoko
Matthias Cramer, Louis Malz, Stefan Malz
V 2014
09456646871
2-5 graczy, do 12 lat
Planszowa
Gdzie kupić |
||
---|---|---|
Sprzedawca | Format | Cena |
MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Witamy w epoce Rokoko. We Francji rządzi król Ludwik XV, a organizowanie wystawnych balów jest w dobrym tonie. Ważne osobistości ubierają się we wspaniałe suknie i płaszcze, chcąc przyćmic innych swoim strojem. W związku ze zbliżającym się za kilka tygodni największym balem, wszyscy zwracają się do Ciebie z prośba o elegancki surdut, zniewalającą suknie lub ufundowanie fajerwerków. Szybko orientujesz się, że nie są to zwykłe zlecenia, tym razem stawką jest zaprezentowanie się na najbardziej prestiżowym balu XVIII wieku. Czy podejmiesz wyzwanie?
W grze „Rokoko”, zarządzasz zakładem krawieckim i starasz się zyskać jak największy Prestiż. W każdej turze bedziesz zagrywał kartę Pracownika, który wykona jakieś zadanie, na przykład: zatrudni kolejnego Pracownika, uszyje Suknie albo ufunduje Dekoracje. Jednak nie każ dy Pracownik jest w stanie wykonać dane zadanie, więc musisz mądrze przydzielać im obowiązki. Wiekszośc z Twoich Pracowników ma dodatkowe zdolności np. uzyskiwanie Punktów Prestiż u w formie ż etonów Prestiż u. Po 7 rundach gra kończy się balem i ostatecznym podliczeniem punktów. Wtedy otrzymasz Punkty Prestizu za niektóre zdolności Pracowników, za Stroje, które wypożyczyłeś gościom na bal oraz za Dekoracje, które ufundowałeś.
Na koniec wszyscy gracze podliczają swoje Punkty Prestiżu i ten gracz, który zdobył ich najwiecej, wygrywa grę.