Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: Przemysław Świerczyński ‹ExoPlanets›

Przemysław Świerczyński ‹ExoPlanets›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

ExoPlanets

autor

Przemysław Świerczyński

data produkcji

X 2015

wydawca

Board&Dice

EAN

5903240539024

info

2-4 graczy, od 14 lat

rodzaj

Planszowa

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

W „ExoPlanets” gracze nie realizują swoich działań na żadnej planszy, czy specjalnie rozłożonych kartach. Rozgrywka toczy się wokół centralnie położonej gwiazdy, stanowiącej serce naszego układu planetarnego.

O „Exoplanets”

Przestrzeń kosmiczna – miejsce niezwykłych zjawisk, odwiecznych zależności i wciąż nie do końca zidentyfikowanych mechanizmów. Miejsce tajemnicze, czasem wzbudzające lęk i przerażające w swoim ogromie, ale zawsze fascynujące.

Tym razem kosmos stał się inspiracją dla nas. Dlatego chcemy Was zaprosić do wspólnej zabawy i udziale w projekcie wydania gry, w której wszyscy gracze stają się współtwórcami kosmosu. Waszym zadaniem będzie rozbudowa, położonego w odległej galaktyce, układu planetarnego.

Nie znasz się na zasadach powstawania układów planetarnych? Nie masz naukowej wiedzy o wszechświecie? Nie przejmuj się tym! „ExoPlanets” zbudowaliśmy w taki sposób, aby w przyjemny sposób, nieco z przymrużeniem oka, wprowadzić Cię do wspólnej zabawy i kreowania niesamowitego świata.

Czym jest ta gra?

To dynamiczna gra dla 2 do 4 osób, w której gracze kierują wszystkimi procesami wspólnego układu planetarnego. Podejmują decyzje o rozlokowaniu konkretnych typów planet, pozyskiwanych cząstkach, ich dalszym wykorzystaniu i tym samym kreowaniu oraz ewolucji życia. Rozwijając układ, gracze pozyskują kafle przestrzeni kosmicznej, które dają możliwość wpływania na planety, tym samym ułatwiając sobie lub utrudniając innym graczom całą rozgrywkę. Wszystkie działania, czy decyzje mają wpływ na cały układ, czyli kształtują warunki w jakich przychodzi działać wszystkim graczom. Tym samym, każda decyzja pociąga za sobą konsekwencje,, budując zróżnicowane interakcje i powiązania.

Rozgrywka, czyli w naszym przypadku proces kreacji, trwa do momentu wyczerpania życiodajnej energii gwiazdy. Gwiazda i stworzony układ będą egzystować dalej, jednak siły kreacji, reprezentowane przez graczy, kończą swoje dzieło i mogą rozpocząć eksplorację kolejnych galaktyk w poszukiwania innych, młodych gwiazd, a tym samym niezmierzonych możliwości tworzenia.

Cel gry

Zwycięża gracz, który zgromadzi najwięcej punktów kreacji (punktów zwycięstwa), a te otrzymuje się za tworzenie i rozwój życia na planetach, a także realizację celów wyłaniających się wprost z przestrzeni kosmicznej. Aby wygrać, gracze kreują życie na planetach, manipulują układem planet, a także aktywują efekty zmieniające ich wzajemne relacje i kształtujące specjalne oddziaływania w ramach orbit wspólnej, życiodajnej gwiazdy

Recenzje

A planety szaleją, szaleją

Agata Hanak

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze