Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Piraci: Córka gubernatora›

 ‹Piraci: Córka gubernatora›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Piraci: Córka gubernatora

wydawca

Imperium

info

2-6 graczy, od 12 lat

rodzaj

Planszowa

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Niedawno jeszcze Gubernator Archipelagu był człowiekiem szczęśliwym, opływającym w dostatki i cieszącym się powodzeniem. Dziś jego twarz przecinają głębokie bruzdy zmartwienia, dłonie drżą, a głos się łamie. Minęło już kilka dni, od kiedy jego córka przepadła bez śladu, uprowadzona z własnej sypialni. Na miejscu znaleziono wyłącznie list, przyszpilony do drzwi wysadzanym rubinami sztyletem. Gubernator dowiedział się z niego, że jego córkę porwał i uwięził Straszliwy Pirat Roberts, który domaga się astronomicznej sumy trzech tysięcy dublonów w złocie – jeśli nie zostaną mu dostarczone, córkę Gubernatora czeka Los Gorszy Od Śmierci.

Na szczęście Gubernator nie jest sam. Na morze wyrusza sześciu śmiałków, gotowych wszelkimi sposobami zebrać niezbędną sumę lub odnaleźć Robertsa i rozprawić się z nim. Krążąc pomiędzy wyspami Archipelagu przeżywają rozliczne przygody, kompletują rozrzucone po wielu portach fragmenty mapy wskazującej drogę do kryjówki Robertsa, handlują cennymi dobrami i toczą bitwy morskie. Czasu mają jednak coraz mniej – z każdym dniem wyczerpuje cię cierpliwość oczekującego na okup pirata.

„Piraci: Córka gubernatora” to przygodowo – ekonomiczna gra dla dwóch do sześciu nieustraszonych żeglarzy, gotowych wyruszyć na niebezpieczny rejs. Podczas rozgrywki będą oni bogacić się na handlu zamorskimi dobrami, toczyć bitwy morskie z groźnymi piratami i ze sobą nawzajem oraz poszukiwać przygód. Wszystko przy pomocy prostych, intuicyjnych zasad, na pięknie wykonanej planszy wyobrażającej wyspy Archipelagu. Ponad sto dziewięćdziesiąt kart, składana z elementów plansza, sześciu różnych kapitanów oraz dziesiątki żetonów gwarantują, że każda rozgrywka będzie emocjonująca i niepowtarzalna.

Recenzje

Zagraj w to jeszcze raz: Piraci z Karaibów IV: Córka gubernatora

Kamil Sambor

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze