Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: Rémi Amy ‹Carta Impera Victoria›

Rémi Amy ‹Carta Impera Victoria›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Carta Impera Victoria

autor

Rémi Amy

data produkcji

2018

produkcja

Ludonaute

wydawca

Funiverse

info

2-4 osoby; od 8 lat

rodzaj

Planszowa

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

„Carta Impera Victoria” to gra CIVilizacyjna oraz dyplomatyczna, w której rozwijasz swój naród. Zdobądź jako pierwszy hegemonię w jednej z domen, aby tworzyć historię, ale nie spuszczaj oczu ze swoich przeciwników.

Tworzenie tymczasowych sojuszy może być najlepsze, aby zapobiec triumfowi innego gracza… i pamiętaj, niekiedy atak jest najlepszą obroną!

Bardziej szczegółowo – gracz wygrywa, gdy osiągnie hegemonię w jednej z domen. Jeśli tak się nie stanie i nie będzie więcej kart do dobrania, gra się kończy, a gracze podliczają większości w każdej z domen, czym punktują, aby określić zwycięzcę.

„Carta Impera Victoria” obejmuje sześć obszarów konkurencji (domeny): armię, religię, ekonomię, naukę, kulturę i utopię. 104 karty w grze są podzielone na trzy wieki, które reprezentują naturalną ewolucję globalnej cywilizacji na osi czasu, ale karty każdej z domen nie są podzielone równo. Na przykład, po zakończeniu drugiego wieku, jeśli jeszcze nie osiągnąłeś hegemoni w religii, czas pomyśleć o innej strategii.

Każda domena daje inną moc. Istnieją również różne rodzaje tych mocy, dwa poziomy efektów stałych i jeden efekt odrzuconej karty dla każdej domeny. Wykorzystanie kombinacji tych mocy będzie konieczne, aby być pierwszym, który osiągnie hegemonię – ale użycie tych mocy jest również sposobem, aby powstrzymać innych zawodników przed zwycięstwem.

Będziesz potrzebował wszystkich swoich umiejętności dyplomatycznych, aby uzyskać pomoc od innych i zapobiec wygranej innego gracza.

Dzisiejszy przyjaciel może być jutrzejszym wrogiem, więc uważaj na resztę i pomyśl, która kombinacja mocy może doprowadzić do niespodziewanego zwycięstwa! Bądź pierwszy, który z niej skorzysta!

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze