— / 10
Wieża czarów
Castle of Wizardry
David Eddings
Paulina Braiter
10 XI 2005
83-7469-177-8
344s. 142×202mm
29,90
Belgariada
fantasy
papier
Gdzie kupić |
||
|---|---|---|
| Sprzedawca | Format | Cena |
| MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
| Selkar.pl » | (dowolny) | ? |
| Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
| Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
| Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
W kolejnej części Belgariady bohaterowie nadal podążają ścieżką wyznaczoną przez Proroctwo, zmierzając ku przeznaczeniu, które musi się wypełnić. Nikt nie może stanąć mu na drodze – nawet bogowie.
Garion i jego towarzysze uciekają z krainy Murgów, unosząc odebrany złodziejom Klejnot Aldura.
Lecz jego odzyskanie to jeszcze nie koniec przygody – przeciwnie, najważniejsza jej część dopiero się zaczyna, gdy w Rivie niektórzy członkowie drużyny dowiadują się, co przeznaczył im los. Delikatnie mówiąc, nie są tym zachwyceni – ale też nie mają w tej materii nic do powiedzenia. Zbliża się dzień spotkania Dziecka Światła i Dziecka Mroku – spotkanie, które zadecyduje o losach świata.