— / 10
Superfreakonomia. Globalne ochłodzenie, patriotyczne prostytutki i dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni wykupić polisę na życie
Super Freakonomics: Global Cooling, Patriotic Prostitutes, and Why Suicide Bombers Should Buy Life Insurance
Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner
Agnieszka Sobolewska
24 I 2011
978-83-240-1461-3
272s. 154×215mm
36,90
papier
Gdzie kupić |
||
|---|---|---|
| Sprzedawca | Format | Cena |
| MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
| Selkar.pl » | (dowolny) | ? |
| Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
| Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
| Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Znakomita kontynuacja bestsellerowej „Freakonomii” – książki, która została przetłumaczona na 35 języków i sprzedała się na świecie w czterech milionach egzemplarzy.
Levitt i Dubner, para ciekawskich ekonomistów-detektywów, nie boi się żadnego, nawet najbardziej dziwacznego tematu i znów próbuje zmienić nasz sposób myślenia o świecie, spoglądając nań z zupełnie nieoczekiwanej perspektywy. Autorzy powracają w tym freakquelu w wielkim stylu z jeszcze większą dawką zaskakujących pytań i niesamowitych opowieści.
Dlaczego zamachowcy-samobójcy powinni kupować polisę na życie?
Co jest bardziej niebezpieczne: prowadzenie samochodu po pijanemu czy spacer po pijanemu?
Czy telewizja przyczynia się do wzrostu przestępczości?
Co łączy prostytutki z Mikołajami z centrum handlowego?
Autorzy „Superfreakonomii” prowadzą śledztwa w sprawie lekarzy, którzy nie myją rąk, czy śmiertelnie groźnych huraganów, a nawet próbują rozwiązać problem globalnego ocieplenia i zbadać, czy ludzie z natury są altruistami, czy też egoistami. A wszystko to podane z dużą dawką humoru i szczyptą przekory.
Po lekturze tej książki otaczający cię świat już nigdy nie będzie taki sam jak wcześniej.
Wraz z „Superfreakonomią” do księgarń trafia nowe, poszerzone wydanie „Freakonomii”.