Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: Michał Oracz ‹Neuroshima Hex: Duel›

Michał Oracz ‹Neuroshima Hex: Duel›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Neuroshima Hex: Duel

autor

Michał Oracz

data produkcji

X 2009

wydawca

Portal Games

cykl

Neuroshima HEX

info

2 graczy

rodzaj

Planszowa

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Tereny zrujnowanej fabryki zdawały się być idealnym terenem na ukrycie transportu gambli, który Johny i jego przyjaciele podprowadzili dwa dni temu z samego centrum Vegas. Wydawało się, że stare betonowe silosy były jedynymi świadkami, na szczęście niemymi, tego jak Johny parkował ciężarówką w jednym z magazynów.

Niestety, dla Johnego i jego kumpli, tak nie było. Zaterkotał karabin maszynowy, powietrze przecięły kule i nagle stara fabryka zamieniła się w ciasną pułapkę, z której nie ma wyjścia. Grupa bandziorów z Vegas nie dała Johnemu żadnych złudzeń, to koniec. Kolejne ołowiane pociski pofrunęły w kierunku magazynu tnąc stare, pordzewiałe ściany.

A kiedy wydawało się, że stara fabryka zamieni się w grobowiec, i że już nic nie uratuje Johnemu skóry, stało się coś zupełnie nieprzewidywalnego. Betonowe chodniki eksplodowały. Spod ziemi ku żołnierzom z Vegas wystrzeliły pnącza myślących roślin. To było piekło. Johny już tego nie widział. Zemdlał. Tymczasem fabryka zamieniła się w pole brutalnej bitwy…

Duel jest drugim dodatkiem do gry Neuroshima HEX. Podobnie jak pierwszy z linii dodatków, Duel zawiera dwie nowe armie oraz coś specjalnego – tym razem jest to unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy. Duel jest zarazem samodzielną grą – do gry nie potrzeba posiadać Neuroshimy HEX.

Pierwszą z armii w dodatku jest Vegas, armia ludzi, którzy wychowali się w mieście hazardu. Jej cechą szczególną jest umiejętność kontroli nad ludźmi i maszynami wroga za pomocą specjalnych jednostek – Agitatorów.

Drugą armią w dodatku jest Smart, ruchliwa, siejąca strach armia pół maszyn, pół mutantów, której eksperymentalne hybrydy przewożone są na pola walki w szczelnych transorterach.

Unikalna plansza przeznaczona do rozgrywek dla dwóch graczy posiada nowe, specjalne reguły – na siedmiu jej polach znajdują się specjalne miejsca, tzw. Terminale, które uruchamiane za pomocą punktów energii potrafią przeważyć szalę zwycięstwa na stronę jednego z graczy.

Recenzje

Nowe hexy, nowa plansza, więcej zabawy?

Miłosz Cybowski

więcej »

Postapokaliptyczna trylogia

Kamil Sambor

więcej »

Z tego cyklu

Gildia Kupców

Gildia Kupców

Joanna Kijanka

premiera: wrzesień 2023

Troglodyci

Troglodyci

Marcin Zapart

premiera: 5 IX 2020

Babel13

Babel13

Michał Oracz

premiera: listopad 2008

Nowy Jork

Nowy Jork

Michał Oracz

premiera: wrzesień 2012

Sharrash

Sharrash

Michał Oracz

premiera: kwiecień 2013

The Dancer

The Dancer

premiera: sierpień 2012

Neodżungla

Neodżungla

Michał Oracz

premiera: wrzesień 2012

Neuroshima Hex 2,5

Neuroshima Hex 2,5

Michał Oracz

premiera: 2008

Stalowa Policja

Stalowa Policja

Michał Oracz

premiera: marzec 2012

Stalowa Policja

Stalowa Policja

Michał Oracz

premiera: 5 VIII 2015

Tego twórcy

Babel13

Babel13

Michał Oracz

premiera: listopad 2008

Bohater Maxx

Bohater Maxx

Rafał Szyma, Michał Oracz, Marcin Karbowski, Karol Woźniczak, Bartosz Majorczyk

premiera: grudzień 2012

Cry Havoc

Cry Havoc

Grant Rodiek, Michał Oracz, Michał Walczak

premiera:

Cry Havoc: Aftermath

Cry Havoc: Aftermath

Grant Rodiek, Michał Oracz, Michał Walczak

premiera: 26 X 2017

De Profundis

De Profundis

Michał Oracz

premiera: lipiec 2009

Machina

Machina

Ignacy Trzewiczek, Adam Hammudeh, Michał Oracz

premiera: 2002

Monolith Arena

Monolith Arena

Michał Oracz

premiera: 24 X 2018

Neodżungla

Neodżungla

Michał Oracz

premiera: wrzesień 2012

Neuroshima Hex 2,5

Neuroshima Hex 2,5

Michał Oracz

premiera: 2008

Neuroshima HEX! 3.0: Iron Gang

Neuroshima HEX! 3.0: Iron Gang

Michał Oracz

premiera: IV kwartał 2017

Neuroshima Tactics

Neuroshima Tactics

Ignacy Trzewiczek, Michał Oracz, Rafał Szyma, Piotr Haraszczak, Marcin Chałubiec

premiera: 2011

Nowy Jork

Nowy Jork

Michał Oracz

premiera: wrzesień 2012

Ruiny

Ruiny

Ignacy Trzewiczek, Michał Oracz, Rafał Szyma

premiera: luty 2010

Sharrash

Sharrash

Michał Oracz

premiera: kwiecień 2013

Stalowa Policja

Stalowa Policja

Michał Oracz

premiera: 5 VIII 2015

Tezeusz: Mroczna Orbita

Tezeusz: Mroczna Orbita

Michał Oracz

premiera: październik 2013

This War of Mine: Gra planszowa

This War of Mine: Gra planszowa

Michał Oracz, Jakub Wiśniewski

premiera: grudzień 2017

This War of Mine: Opowieści ze zniszczonego miasta

This War of Mine: Opowieści ze zniszczonego miasta

Marek Mydel, Michał Oracz, Jakub Wiśniewski

premiera: 2018

Witchcraft

Witchcraft

Michał Oracz, Ignacy Trzewiczek

premiera: październik 2008

Zasłonka Gracza

Zasłonka Gracza

Ignacy Trzewiczek, Michał Sołtysiak, Michał Oracz

premiera: 2002

Inne wydania

Komentarze