Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Martwe Ziemie: Podręcznik Gracza›

 ‹Martwe Ziemie: Podręcznik Gracza›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Martwe Ziemie: Podręcznik Gracza

tytuł oryginalny

Player's Guide

data produkcji

2000

wydawca

MAG

cykl

Deadlands

info

208s.

rodzaj

Fabularna

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Jest rok 1877, ale historia potoczyła się innym torem. Wojna domowa wciąż trwa, a Stany Zjednoczone i Konfederacja nie dążą do porozumienia. Indianie odzyskali swe plemienne terytoria, a przebudzone duchy obdarzyły ich wielkimi mocami. w 1868 roku Kalifornia zapadła się podczas straszliwego trzęsienia ziemi; powstał Wielki Labirynt – setki korytarzy, kotlin i jarów, kryjących niezwykły minerał: upioryt! Oto czasy dla tych, którzy są wystarczająco odważni, by wyruszyć na Zachód.

Muszą jednak uważać. Bo na zachodzie Ameryki coś się dzieje. Coś niepokojącego. Coś niezwykłego. Cienie są coraz mroczniejsze, noce dłuższe, a po preriach szaleją dzikie bestie. Potwory z legend i koszmarów czają się tam, gdzie nikt by się ich tego nie spodziewał. Powstają dziwne kulty, oddające cześć plugawym bóstwom. Niektórzy opowiadają o tajemniczych i przerażających stworach zwanych wygrzebancami. I o innych plugawych bestiach, które ponoć za jakiś czas obejmują władze nad całym światem. A przeciw tym siłom ciemności staja bohaterowie Dziwnego Zachodu. Ponurzy rewolwerowcy, uzbrojeni jedynie w sześciostrzałowiec i spryt. Karciani kanciarze, posiadający moc rzucania mistycznych kantów. Naukowcy żyjący na krawędzi szaleństwa, tworzący niezwykle, napędzane parą urządzenia ze stali. Obdarzeni wielka mądrością szamani, potrafiący zmusić duchy do posłuchu. Agenci i Texas Rangerzey, starający się obronić społeczeństwo przed nieuchronna prawdą. Czy czeka ich śmierć? Może. Ale na Dziwnym Zachodzie śmierć wcale nie jest końcem.

Witajcie w świecie „Deadlands: Weird West”, w świecie Martwych Ziem, w świecie Dziwnego Zachodu!

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Dzień niepodległości

Dzień niepodległości

Matt Forbeck

premiera: maj 2001

Córa Zatracenia

Córa Zatracenia

Shane Hensley

premiera: maj 2000

Worms!

Worms!

John Goff

premiera: 1999

Skinners

Skinners

Lester Smith

premiera: 1999

Adios, A-Mi-Go!

Adios, A-Mi-Go!

John Wick

premiera: październik 2001

Forbidden God

Forbidden God

Tim Brown

premiera: 31 XII 1998

Ground Zero

Ground Zero

Matt Forbeck

premiera: 1998

Savage Passage

Savage Passage

Matt Forbeck

premiera: 1998

Strange Bedfellows

Strange Bedfellows

Matt Forbeck

premiera: 1997

Nocny pociąg

Nocny pociąg

Shane Hensley

premiera: 2001

Stróże Prawa

Stróże Prawa

premiera: maj 2001

Kanty i kanciarze

Kanty i kanciarze

premiera: lipiec 2001

Piekło na Ziemi

Piekło na Ziemi

premiera: 2002

The Wasted West

The Wasted West

premiera: 1998

Tancerze Ducha

Tancerze Ducha

premiera: listopad 2001

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze