— / 10
Honor i krew
John Wick
13 X 2011
170s.
Fabularna
Gdzie kupić |
||
---|---|---|
Sprzedawca | Format | Cena |
MadBooks.pl » | (dowolny) | ? |
Kumiko.pl » | (dowolny) | ? |
Skapiec.pl » | (dowolny) | ? |
Amazon.co.uk » | (dowolny) | ? |
Stwórz samuraja. Wybierz swojego Daimio. Opisz swój klan. Opowiedz o swojej prowincji. I rozpocznij fascynującą przygodę w grze Honor i krew. Przed tobą krwawe pojedynki oraz śmiertelnie niebezpieczne starcia w bitwach.
Jesteś samurajem. Należysz do klanu. Służysz swojemu Daimio. Jesteś jego doradcą i przedstawicielem. Prowincja klanu żyje i ciągle się rozwija. Od ciebie zależy, czy dochody zostaną zainwestowane w rozwój siatki szpiegowskiej, w rozbudowę armii, dzięki której zagarniesz ziemię wroga, czy w rozbudowę infrastruktury (świątyń, wiosek, kopalń, rzemiosła, portów).
Życie klanu to także ciągłe zagrożenie wojną. Możesz doprowadzić do konfliktów, wywołać wojnę, która zmieni oblicze gry. Honor i Krew daje ci do ręki zasady prowadzenia gry dyplomatycznej. Ty decydujesz o rozwoju sytuacji, możesz ją uspokoić lub zaognić. Wojna czy pokój – w decydującej chwili ty wybierzesz.
Religia i Magia wyrwane są żywcem z tradycji średniowiecznej Japonii. Błogosławieństwa spisane na małych karteczkach, pielgrzymki do świątyń, kontakty z duchami – zawsze możesz prosić o pomoc.
Życie samuraja wyznacza rytm pór roku. I tak jest też w grze Honor i Krew. Czas płynie szybko. Dzięki temu czujesz, jak zmienia się twój klan, jak zmieniasz się ty, jak zmienia się twoja prowincja. W każdej porze roku wydarzy się coś ważnego, w każdej podejmiesz kluczowe decyzje. Z każdą porą roku będzie się zwiększać napięcie pomiędzy sąsiadującymi klanami. Wojny mogą trwać całymi latami.