Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: John Wick ‹Honor i krew›

Szczególnie polecamy! Szczególnie polecamy!

John Wick ‹Honor i krew›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Honor i krew

autor

John Wick

data produkcji

13 X 2011

wydawca

Portal Games

info

170s.

rodzaj

Fabularna

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Stwórz samuraja. Wybierz swojego Daimio. Opisz swój klan. Opowiedz o swojej prowincji. I rozpocznij fascynującą przygodę w grze Honor i krew. Przed tobą krwawe pojedynki oraz śmiertelnie niebezpieczne starcia w bitwach.

Jesteś samurajem. Należysz do klanu. Służysz swojemu Daimio. Jesteś jego doradcą i przedstawicielem. Prowincja klanu żyje i ciągle się rozwija. Od ciebie zależy, czy dochody zostaną zainwestowane w rozwój siatki szpiegowskiej, w rozbudowę armii, dzięki której zagarniesz ziemię wroga, czy w rozbudowę infrastruktury (świątyń, wiosek, kopalń, rzemiosła, portów).

Życie klanu to także ciągłe zagrożenie wojną. Możesz doprowadzić do konfliktów, wywołać wojnę, która zmieni oblicze gry. Honor i Krew daje ci do ręki zasady prowadzenia gry dyplomatycznej. Ty decydujesz o rozwoju sytuacji, możesz ją uspokoić lub zaognić. Wojna czy pokój – w decydującej chwili ty wybierzesz.

Religia i Magia wyrwane są żywcem z tradycji średniowiecznej Japonii. Błogosławieństwa spisane na małych karteczkach, pielgrzymki do świątyń, kontakty z duchami – zawsze możesz prosić o pomoc.

Życie samuraja wyznacza rytm pór roku. I tak jest też w grze Honor i Krew. Czas płynie szybko. Dzięki temu czujesz, jak zmienia się twój klan, jak zmieniasz się ty, jak zmienia się twoja prowincja. W każdej porze roku wydarzy się coś ważnego, w każdej podejmiesz kluczowe decyzje. Z każdą porą roku będzie się zwiększać napięcie pomiędzy sąsiadującymi klanami. Wojny mogą trwać całymi latami.

Recenzje

Jak rozpętałem wojnę międzyklanową

Kamil Sambor

więcej »

Z tego cyklu

Tego twórcy

Adios, A-Mi-Go!

Adios, A-Mi-Go!

John Wick

premiera: październik 2001

Graj Twardo

Graj Twardo

John Wick

premiera: czerwiec 2008

Kodeks Bushido

Kodeks Bushido

Ree Soesbee, Rob Vaux, John Wick, Pat Kapera

premiera: 2000

Inne wydania

Komentarze