Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Arrgh! Thar Be Zombies›

 ‹Arrgh! Thar Be Zombies›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Arrgh! Thar Be Zombies

data produkcji

2007

wydawca

Eden Studios

cykl

All Flesh Must Be Eaten

info

160s.

rodzaj

Fabularna - suplement

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Avast! Thar be ghastly things that sail these waters!

Whether labeled privateers or buccaneers, everyone feared pirates during the Age of Sail. Now the pirates have something to be afraid of . . . the livin’ dead! From voodoo queens to ghost ships, swashbuckling with zombies is a whole different jug of grog.

So tighten them sails! Hoist the Jolly Roger an’ go on the account with the brethren o’ the sea! But ’ware the shout from the crows’ nest, „Argh! Thar Be Zombies!” They’ll be after more than ye gold!

So trim the sails and hoist the Jolly Roger. „Arrgh! Thar Be Zombies!”

„Arrgh! Thar Be Zombies” is a supplement for the All Flesh Must Be Eaten roleplaying game. In it, you will find:

  • Information on the Age of Sail and the Golden Age of Piracy, including everything you need to know about life as a pirate.
  • Plenty o’ new Qualities, Drawbacks, and skills for yer piratin’ crew.
  • New Zombie Aspects for the undead spat forth from Davy Jones’ Locker.
  • New Metaphysics rules for voodoo Miracles, rituals and the creation of fetishes.
  • Rules for cinematic sword-fighting and ship combat.
  • New weapons, new gear, and an assortment of ships from swift sloops to gun heavy galleons.
  • Three full Deadworlds and two short ones, takin’ yer sea dogs from a dark and shrouded isle to islands in a dark sea of an entirely different sort.
  • A slew of Archetypes that can be used to flesh out any pirate game.

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Zombie Smackdown

Zombie Smackdown

premiera: kwiecień 2004

Zombie Master Screen

Zombie Master Screen

premiera: listopad 2000

The Book of Archetypes

The Book of Archetypes

premiera: 2003

Pulp Zombies

Pulp Zombies

premiera: 2002

All Flesh Must Be Eaten Main Rulebook

All Flesh Must Be Eaten Main Rulebook

premiera: kwiecień 2003

One of the Living

One of the Living

premiera: maj 2004

Enter the Zombie

Enter the Zombie

premiera: 2002

Atlas of the Walking Dead

Atlas of the Walking Dead

premiera: lipiec 2009

All Tomorrow’s Zombies

All Tomorrow’s Zombies

premiera: maj 2007

Band of Zombies

Band of Zombies

premiera: listopad 2010

The Book of Archetypes 2

The Book of Archetypes 2

premiera: 2003

Fistful o’ Zombies

Fistful o’ Zombies

Shane Hensley

premiera: luty 2004

Worlds of the Dead

Worlds of the Dead

premiera: luty 2006

Dungeons and Zombies

Dungeons and Zombies

premiera: listopad 2004

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze