Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Królestwo Magii›

 ‹Królestwo Magii›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Królestwo Magii

tytuł oryginalny

Realms of Sorcery

data produkcji

2006

wydawca

Copernicus Corporation

cykl

Warhammer IIed.

info

256s.

WWW

Strona

rodzaj

Fabularna - suplement

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Poznaj tajemnice magii!

Magiczne wichry owiewają krainy ludzi. Potężne i niewidzialne, oplatają cały Stary Świat. Okiełznać je potrafią tylko czarodzieje dysponujący wielką wiedzą i mocą. Ten obszerny dodatek do „Księgi Zasad” Warhammera zawiera kompletny zbiór informacji o magii: od najdawniejszych czasów aż po założenie Kolegiów Magii i rolę czarodziejów we współczesnym Imperium. Traktowani z niechęcią, nieufnością, a nawet strachem, czarodzieje wielokrotnie dowiedli swojego oddania w walce z Chaosem. Ukazując kulisy działania Kolegiów Magii, dodatek jest nieocenioną pomocą dla tych, którzy zdecydowali się na podążanie ścieżką wiedzy tajemnej, jak też dla tych, którzy swoje życie poświęcili zwalczaniu czarnoksiężników.

Na stronach „Królestwa Magii” znajdziesz między innymi:

  • Dziesiątki nowych zaklęć dla każdego Wiatru Magii – między innymi wrząca krew i złudzenie śmierci.
  • Wyczerpujące informacje na temat Kolegiów Magii, włącznie z ich historią, obszarami działania, ambicjami i najważniejszymi osobistościami!
  • Opis magii czarnoksięskiej, włącznie z nowymi profesjami – czarownika i czarnoksiężnika.
  • Rozszerzoną listę Przekleństwa Tzeentcha!
  • Tajemne piętna doświadczonych Magistrów.
  • Nowe zasady dotyczące odprawiania rytuałów, przygotowywania magicznych mikstur i kontrolowania chowańców.
  • Nowe magiczne eliksiry – między innymi Mikstura uśmierzania bólu i Przyjaciel opoja.
  • Nowe magiczne przedmioty – między innymi Czarna Czaszka Kalifa oraz Pierścień Fauschlagu.
  • Magia runiczna – kompletne zasady wykuwania tajemnych znaków, włącznie z tak runami jak runa ognia oraz mistrzowska runa władzy królewskiej.
  • Obszerny wykład o magicznych fenomenach i naturze magii.
  • Rola magii w Starym Świecie, włącznie z różnymi sposobami jej postrzegania przez osoby wszystkich stanów i środowisk.
  • Opis czarodziejów-renegatów, a także nieustępliwych łowców czarownic, którzy przysięgali walczyć z heretykami i czarnoksiężnikami.
  • Okrutny koniec – przygoda T.S. Luikarta, rozgrywająca się w czasie averlandzkiego Święta Wina.
  • Łatwy łup – opowiadanie Roberta Earla.

Królestwo Magii to nieoceniony dodatek do Księgi Zasad Warhammera, przydatny zarówno dla graczy jak i Mistrzów Gry.

Czy potrafisz dostrzec Wiatry Magii? Czy wyczuwasz ich przypływ?

Recenzje

Elementarz dla adepta

Michał Oniszczuk

więcej »

Z tego cyklu

Wieże Altdorfu

Wieże Altdorfu

premiera: 2006

Almanach Mistrza Gry

Almanach Mistrza Gry

premiera: 2005

Niezbędnik Gracza

Niezbędnik Gracza

premiera: 2005

Warhammer: Księga Zasad

Warhammer: Księga Zasad

premiera: 2005

Kuźnie Nuln

Kuźnie Nuln

premiera: 2006

Dziedzictwo Sigmara

Dziedzictwo Sigmara

premiera: 2006

Popioły Middenheim

Popioły Middenheim

premiera: 2005

Splądrowane krypty

Splądrowane krypty

premiera: 2005

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze