Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Zbrojownia Starego Świata›

 ‹Zbrojownia Starego Świata›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Zbrojownia Starego Świata

data produkcji

2006

wydawca

Copernicus Corporation

cykl

Warhammer IIed.

info

128s.

rodzaj

Fabularna - suplement

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Czy jesteś odpowiednio wyposażony?

Bez odpowiedniego ekwipunku nawet najdzielniejsi awanturnicy nie mają zbyt wielkich szans w mrocznym i ponurym świecie Warhammera. W tym dodatku znajdziesz kompletny spis wyposażenia, jakie każdy poszukiwacz przygód powinien zgromadzić, nim wyruszy przeciwko orkom, trollom czy rycerzom Chaosu. Bogaty wybór uzbrojenia i opancerzenie pozwoli Twojemu Bohaterowi być przygotowanym na niemal każdego przeciwnika.

„Zbrojownia Starego Świata: Uzbrojenie i ekwipunek” zawiera również dodatkowe informacje. Są to między innymi:

Handel – szlaki handlowe, rody kupieckie, a także informacje o handlu wymiennym i towarowym.

System monetarny – kompletny opis różnego rodzaju pieniędzy używanych w całym Starym świecie i nie tylko. Znajdziesz tu także zasady dotyczące fałszowania monet.

Opancerzenie – opis wszystkich używanych pancerzy, włącznie z nowymi rodzajami zbroi – łuskową i ćwiekowaną. Oprócz tego regionalne odmiany pancerzy, godła i herby rycerskie oraz zasady niszczenia pancerzy czynią ten rozdział nieocenioną pomocą, jeśli zależy Ci na ochronie swojego Bohatera.

Uzbrojenie – dokładny katalog broni, włącznie z nowymi rodzajami, modyfikacjami, a także rzadko spotykanymi i bezcennymi typami broni. Broń biała, krótka i długa, broń strzelecka i palna, a także zasady dotyczące broni oblężniczej uzupełniają ten istny arsenał wiedzy.

Ekwipunek – wszystko, co przydaje się w trakcie podróży.

Osobliwości – nowe trucizny, mikstury i różnego rodzaju dziwne przedmioty, dzięki którym Twój Bohater stanie się naprawdę wyjątkowy!

Transport – rozszerzone zasady dotyczące zwierząt i transportu. Niezbędne przy planowaniu dłuższej podróży!

Biznes – wszystko, co musisz wiedzieć o handlu, prawie własności, kodeksie prawnym i zasadach prowadzenia działalności gospodarczej.

Pracownicy – nowe zasady dotyczące wynajmowania pracowników najemnych. Wtedy, gdy potrzebujesz pomocy!

Skarby – nagroda za trudy życia i poniesione ryzyko.

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Wieże Altdorfu

Wieże Altdorfu

premiera: 2006

Almanach Mistrza Gry

Almanach Mistrza Gry

premiera: 2005

Niezbędnik Gracza

Niezbędnik Gracza

premiera: 2005

Warhammer: Księga Zasad

Warhammer: Księga Zasad

premiera: 2005

Królestwo Magii

Królestwo Magii

premiera: 2006

Kuźnie Nuln

Kuźnie Nuln

premiera: 2006

Dziedzictwo Sigmara

Dziedzictwo Sigmara

premiera: 2006

Popioły Middenheim

Popioły Middenheim

premiera: 2005

Splądrowane krypty

Splądrowane krypty

premiera: 2005

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze