Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Kuźnie Nuln›

 ‹Kuźnie Nuln›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Kuźnie Nuln

data produkcji

2006

wydawca

Copernicus Corporation

cykl

Warhammer IIed.

info

114s

rodzaj

Fabularna - suplement

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Koniec jest bliski!

Osaczona ze wszystkich stron przez agentów prastarego zła, samotna grupa Bohaterów musi stanąć w obronie Imperium i stawić czoła mrocznej potędze Chaosu. Kim są ci heroiczni i bezinteresowni wojownicy? Ależ to Ty i Twoja drużyna!

„Kuźnie Nuln” to ostatnia przygoda wchodząca w skład zawiłej i pełnej niebezpieczeństw kampanii „Ścieżki Przeklętych”. Upadły demon został powstrzymany w „Popiołach Middenheim”, a jego machinacje ujawnione w „Wieżach Altdorfu”. Teraz ma ostatnią szansę, aby się uwolnić i wywrzeć krwawy odwet na śmiertelnikach. Z nulneńskich kuźni oręża i odlewni armat biją w niebo grube słupy siarkowego dymu, zatruwając powietrze dawnej stolicy Imperium. Jednak bardziej toksyczna od metalicznych wyziewów manufaktur jest skaza Chaosu, tocząca zarówno możnych, jak i plebs tego miasta.

Nuln, zwane też „Klejnotem Imperium”, szykuje się do odsłonięcia prototypu nowego działa prochowego, skonstruowanego przez inżynierów z Imperialnej Akademii Artylerii. Na odsłonięcie Magnusa – gdyż tak nazwano armatę, na cześć najsłynniejszego nulneńczyka, Imperatora Magnusa Pobożnego – zaproszeni przez kapryśną Hrabinę Emmanuelle von Liebowitz przybyli arystokraci z najdalszych zakątków Starego Świata. Wielu z nich zostało też zaproszonych na dworski bal maskowy, jednak gdy elity się bawią, szalony morderca opętany przez demona zbiera krwawe żniwo w zaułkach miasta.

Aby uratować Imperium przed straszliwym losem, potrzebne będą bystre umysły, sprawne dłonie i ostre miecze. Bohaterowie muszą rozplątać gęstą sieć kłamstw i intryg, odnaleźć dowody obciążające zdrajców i odzyskać demoniczny artefakt, gdyż w przeciwnym razie potworna, nieśmiertelna istota, zdolna jedynie pustoszyć i zabijać bez litości, ponownie odzyska wolność.

„Kuźnie Nuln” stanowią ekscytujące zakończenie kampanii „Ścieżki Przeklętych”, epickiej trylogii przygód do gry fabularnej Warhammer Fantasy. W niniejszej książce znajdziesz:

  • Przygodę złożoną z siedmiu epizodów, w której wartka akcja wplącze prowadzących śledztwo Bohaterów w sieć nulneńskich intryg.
  • Przewodnik po Nuln, mieście zwanym „Klejnotem Imperium”, zawierający szczegółowy plan miasta.
  • Szereg pomysłów na dalsze przygody, które ubarwią dowolną kampanię prowadzoną w Imperium.
  • Gotowe postacie Bohaterów Graczy, które umożliwią natychmiastowe rozpoczęcie przygody.

Jakie zło rzuca cień na Klejnot Imperium? Czy niewielka grupa zaciętych śmiałków powstrzyma siły Chaosu, zanim będzie za późno? Podążaj ścieżkami Przeklętych, aby się o tym przekonać!

Przygoda czeka!

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Wieże Altdorfu

Wieże Altdorfu

premiera: 2006

Almanach Mistrza Gry

Almanach Mistrza Gry

premiera: 2005

Niezbędnik Gracza

Niezbędnik Gracza

premiera: 2005

Warhammer: Księga Zasad

Warhammer: Księga Zasad

premiera: 2005

Królestwo Magii

Królestwo Magii

premiera: 2006

Dziedzictwo Sigmara

Dziedzictwo Sigmara

premiera: 2006

Popioły Middenheim

Popioły Middenheim

premiera: 2005

Splądrowane krypty

Splądrowane krypty

premiera: 2005

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze