Nowe zasady dotyczące cookies

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej „Polityce Cookies”.

GryGry: ‹Halloween Blues #1: Dziedzictwo Sigmara›

 ‹Halloween Blues #1: Dziedzictwo Sigmara›

Średnia ocena (głosów: 0)

— / 10

0
Zainteresowanych:
tytuł

Halloween Blues #1: Dziedzictwo Sigmara

data produkcji

2006

wydawca

Copernicus Corporation

cykl

Warhammer IIed.

info

152s.

rodzaj

Fabularna - suplement

Gdzie kupić

Sprzedawca Format Cena
MadBooks.pl » (dowolny) ?
Kumiko.pl » (dowolny) ?
Skapiec.pl » (dowolny) ?
Amazon.co.uk » (dowolny) ?
Opis:

Burza Chaosu minęła!

Imperium przetrwało kolejną Inwazję Chaosu, jednak pokój okupiono wielkimi stratami. W zniszczonych północnych prowincjach zginęły tysiące obywateli, miasta i wioski zostały złupione, a w ślad za wojną idą głód i zarazy. We wszystkich księstwach prorocy zagłady wieszczą nadejście końca świata, biczownicy i fanatycy nawołują do upustu krwi i pokuty, a kulty Chaosu podkopują fundamenty ładu. Oto Imperium w roku 2522 – niegdyś najpotężniejsze państwo Starego Świata, teraz kraina osłabiona i narażona na ciosy podstępnych nieprzyjaciół. Imperator ściga rozproszone resztki armii Archaona, lecz kto zmierzy się z wewnętrznym wrogiem potomków Sigmara?

Dziedzictwo Sigmara to obszerny przewodnik po Imperium. Na jego stronach znajdziesz:

  • Historię Imperium, od najwcześniejszych lat wędrówek ludów aż do obecnych rządów Karla Franza.
  • Opis stosunków społecznych oraz polityki na dworach Książąt-Elektorów.
  • Przepisy prawa, procedury jego egzekwowania oraz wymierzania kar dla złoczyńców.
  • Obszerne opisy wszystkich prowincji, włącznie ze szczegółowym spisem ważnych miast, osad i wiosek.
  • Nowe informacje o religii w Imperium.
  • 8 nowych profesji, w tym egzorcysty i szulera.
  • Gotowe do wykorzystania pomysły na przygody, włącznie z opisanymi Bohaterami Niezależnymi.
  • Nową, dwustronicową mapę Imperium.
  • Spisek w Bögenhafen, przygodę dla postaci kończących pierwsze profesje.

Imperium to serce Starego Świata. Poznanie jego tajemnic zapewnia sukces każdej kampanii w grze fabularnej Warhammer Fantasy. „Dziedzictwo Sigmara” to podręcznik, na który czekali wszyscy Mistrzowie Gry.

Za Imperium! Za Sigmara!

Recenzje

Brak recenzji. Może napiszesz...?

Z tego cyklu

Wieże Altdorfu

Wieże Altdorfu

premiera: 2006

Almanach Mistrza Gry

Almanach Mistrza Gry

premiera: 2005

Niezbędnik Gracza

Niezbędnik Gracza

premiera: 2005

Warhammer: Księga Zasad

Warhammer: Księga Zasad

premiera: 2005

Królestwo Magii

Królestwo Magii

premiera: 2006

Kuźnie Nuln

Kuźnie Nuln

premiera: 2006

Popioły Middenheim

Popioły Middenheim

premiera: 2005

Splądrowane krypty

Splądrowane krypty

premiera: 2005

Tego twórcy

Inne wydania

Komentarze